Wyszukiwanie

Studia podyplomowe — Kierunki Ekonomiczne — Social media manager

Kierunki Ekonomiczne

2 - semestralne

Moduł kształcenia (specjalizacja)

SOCIAL MEDIA MANAGER

Cel studiów

Studia przygotują słuchacza do zarządzaną strategiami marketingowymi w social mediach.  Słuchacz etapy od tworzenia strategii, poprzez publikowanie treści, prowadzenie kampanii,  aż po analizowanie i raportowanie wyników działań. Zdobędzie wiedzę związaną z posługiwaniem się narzędziami przydatnymi w e-marketingu i budowaniem świadomej marki oraz internetowych społeczności a także zarządzania nimi.

Adresaci

Nasza nowość skierowana do obecnych i przyszłych menadżerów zarządzających strategiami marketingowymi w sieci.

Kwalifikacje zawodowe

Organizacja studiów

Studia rozpoczynają się w październiku i trwają dwa semestry. 
Zajęcia odbywają się w piątki.   
Studia podyplomowe kończą się egzaminem końcowym.

Praktyki