Wnioski i skargi
Menu
Zasady składania wniosków i skarg przez studentów Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu
- Studentowi przysługuje prawo do składania wniosków i skarg w sprawach związanych z organizacją i przebiegiem procesu kształcenia, obsługą administracyjną studenta oraz w innych kwestiach bezpośrednio lub pośrednio dotyczących studentów.
- Wnioski i skargi mogą być składane indywidualnie lub grupowo w sposób pisemny, drogą bezpośrednią lub korespondencyjną, w tym też elektroniczną.
- Warunkiem przyjęcia wniosku lub skargi jest podpis: w przypadku spraw indywidualnych wnioskodawcy lub wnoszącego skargę, natomiast w przypadku spraw grupowych przedstawiciela grupy z podaniem informacji o charakterze grupy wnioskującej lub skarżącej. Wnioski i skargi powinny zawierać wyłącznie prawdziwe i sprawdzone informacje.
- Wszystkie wnioski i skargi studenci powinni kierować do Dziekana za pośrednictwem Samorządu Studenckiego.
- Dziekan w zależności od treści wniosku lub skargi przedstawia ją do rozpatrzenia jednostkom lub osobom odpowiedzialnym za określone zadania.
- O podjętej decyzji Samorząd Studencki informuje wnioskodawców lub osoby składające skargę w ciągu trzech tygodni od momentu złożenia wniosku lub skargi.
Adres do korespondencji:
Samorząd Studencki Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu
ul. Niedziałkowskiego 18 pok. 6
45-085 Opole
Adres e-mail: samorzad@poczta.wszia.opole.pl
Zobacz więcej
Akademickie Biuro Karier
Kliknij tutaj
Biuro Obsługi Cudzoziemców
Kliknij tutaj
Stypendia
Kliknij tutaj
Kręgielnia
Kliknij tutaj
Budynki dydaktyczne
Kliknij tutaj
Projekty
Wygodny tryb zajęć dla pracujących
Kliknij tutaj
Biblioteka
Kliknij tutaj
E-learning
Kliknij tutaj
Poziom zatrudnienia i zarobki absolwentów
Kliknij tutaj
Akademicki Związek Sportowy
Kliknij tutaj
Działalność charytatywna
Kliknij tutaj
Wsparcie studentów
w procesie uczenia się
Kliknij tutaj
Wsparcie dla studentów niepełnospr.
Kliknij tutaj
Organizacje studenckie
Kliknij tutaj
Wnioski
i skargi
Kliknij tutaj